Nombre total de pages vues

mardi 25 octobre 2011

POETRY TIME LA PAUSE POESIE

YOU NEED TO GUESS MY AGE NOW  VOUS DEVEZ DEVINEZ MON AGE

(la plus part des poèmes seront en anglais, parce que pour une raison obscure c `est plus facile pour moi, je pense que le fait que je travaille avec des élèves anglais qui ont des difficultés scolaires me force parfois à penser en anglais de plus je passe plus de temps dans les blogs, siteswebs de langue anglaises)

                          OVER FORTIES   (  40 + )
ALL my memories are freezed
EVEN my relatives are not pleased
FORTIES, forties with no babies
IT seems like a disease

ALL my friends look like momies
JUST because they raised babies
FORTIES, forties with no babies
IT seems like a disease

NO man was in love with me
EVEN when I was pretty
FORTIES, forties with no babies
IT seems like a disease

BECAUSE they prefered them skinny
AND I always been fatty
FORTIES, forties with no babies
IT seems like a disease

BUT don`t worry
I will be free
FORTIES, forties, with no babies
DOESN `T look like a disease

AND now at FORTY
MY life is more easy
FORTIES, forties with no babies
AND  I`AM JUST PLEASE












 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

opinions et sentiments